Criteris per a l'avaluació i el seguiment de l'alumnat durant el confinament


30 Mar, 2020

S’estableix que els centres i el professorat avaluïn tenint en compte la situació personalitzada de cada alumne, molt diversa segons les circumstàncies.

Ateses les diferents situacions, les tasques realitzades durant el confinament han de suposar un valor afegit en l’avaluació de l’alumne, i no una penalització.

Han de ser activitats inclusives que s’ajustin al ritme, les característiques i la situació personal de cada alumne.

En referència a les PAU, les comissions de matèria corresponents determinaran la manera de flexibilitzar el contingut de les proves a fi d'evitar perjudicar l'alumnat en relació amb les qualificacions d’aquestes proves. El Departament d’educació vetllarà davant del Consell interuniversitari de Catalunya perquè s’incrementi l’opcionalitat per tal que cap alumne es vegi obligat a respondre una qüestió que no hagi pogut treballar per les circumstàncies en què s’haurà‡ desenvolupat la darrera part del curs.

Més informació

 

Oposicions

Avui, el Departament ha comunicat a la mesa sectorial la possible modificació del calendari d’oposicions, però sempre dins de l’any 2020.  

document-de-criteris