Nomenaments del mes de juliol de la borsa de treball de personal interí docent
A les persones que formen part de la borsa sense nomenament al juliol i a l'agost se'ls formalitza un nomenament al juliol si es troben en la situació següent:
- haver treballat sis o més mesos com a substituts fins al 30 de juny de 2025 i
- haver treballat com a mínim 1 dia durant els mesos d'abril, maig o juny de 2025.
El nomenament comporta l'obligació de realitzar un curs de formació durant el mes de juliol, tret que es participi en una convocatòria d'oposicions per ingressar als cossos docents.
- Els cursos de formació han de tenir una durada mínima de 10 hores i, en total, cal acreditar 30 hores de formació.
La formació s'acredita amb la presentació, fins al 31 d'octubre, del document acreditatiu de la realització de la formació. En el cas que la formació consti a ATRI, no és necessari acreditar-la.
Les persones que hagin participat de forma efectiva en processos selectius a cossos docents de Catalunya no han d'acreditar res.
Les persones que hagin participat en processos selectius d'altres comunitats autònomes han d'acreditar documentalment la participació efectiva abans del 31 d'octubre de 2025.
En ambdós casos s'entén per participació efectiva el fet d'haver-se presentat, com a mínim, a una de les proves del procés selectiu.
ANPE t'ofereix els següents cursos de formació. En cas d'estar interessat/da, envia'ns un correu a catalunya@anpe.es amb el teu nom complert i el teu número de DNI i ens posarem en contacte amb tu
Més informació a Formació