• Noticia nova

Criteris Borsa de Treball 2025-26


21 Jul, 2025

Resolució del director general de Professorat i Personal de Centres Públics, per la qual s’estableixen els criteris per gestionar la borsa de treball de personal interí docent per al curs 2025-2026.

1. Manteniment i baixa de la borsa de treball de personal interí docent i pèrdua del número d'ordre de barem.

1.1. Excedències.

1.2. Maternitat biològica, adopció o acolliment, permís del progenitor diferent de la mare biològica (paternitat), risc durant l’embaràs, compactació, malaltia o accident.

1.3. Autogestió de la disponibilitat.

1.4 Finalització i interrupció del nomenament per causes justificades.

1.5 Baixa de la borsa de treball de personal interí docent i pèrdua del número d'ordre de barem.

1.6. Incapacitats temporals.

2. Durada dels nomenaments.

3. Nomenament del mes de juliol.

4. Proves de capacitació per certificar la idoneïtat de la persona que ha d’ocupar una vacant o substitució.

5. Durada mínima dels permisos i les llicències per als quals es nomena personal substitut.

6. Modificació de les dades que consten a la borsa de treball de personal interí docent.

7. Procediment d’adjudicació de llocs de treball vacants en règim d’interinitat i substitució.

7.1. Actes de nomenaments telemàtics.

7.2 Nomenaments telemàtics de selecció de candidats per part de les direccions dels centres.

7.3. Adjudicacions de vacants i substitucions de difícil cobertura.

7.4. Procediments d’urgència.

8. Condicions per cobrir vacants i substitucions de jornada reduïda.

8.1. Reducció de jornada.

8.2. Adjudicacions de mitja jornada

8.3. Finalització d’alguns nomenaments compactats.

9. Condicions per confeccionar horaris, en cas d’acumular-se més d'una reducció de jornada, per cobrir-les amb personal interí o substitut.

9.1. En un mateix centre públic d'educació infantil i primària. 9.2. En un mateix centre públic d'educació secundària.

10. Acreditació del títol oficial de màster de formació del professorat o la formació pedagògica i didàctica equivalent.