Tot i que la Generalitat dona per tancat el procés d’estabilització, milers de mestres i professors continuen treballant sense plaça fixa a l’educació pública. L’objectiu era reduir la temporalitat al 8%, però molts docents segueixen en una situació d’incertesa laboral.

Malgrat que la taxa de temporalitat en el sector públic ha baixat del 35,5% al 7,9%, molts interins docents no han pogut accedir a una plaça estable, tot i ocupar llocs estructurals durant anys. Aquesta situació ha generat malestar i prova que el procés no ha resolt el problema i ha deixat centenars de docents sense solució clara.
Reclamació d'ANPE Catalunya
Des d’ANPE reclamem a l’administració un pacte d’estabilitat que permeti consolidar el personal interí i garantir la seguretat laboral en el sector educatiu, posant fi a la precarietat que encara afecta molts docents.