Modificació en la gestió de la borsa
Sine die
ANPE REIVINDICA LA PROFESSIONALITAT I LA VOCACIÓ DELS DOCENTS
Per una educació segura!
Ara més que mai!
Ampliació dels dies de nomenaments
Sumant, hi guanyem tots!
Obert el termini per a la modificació de dades
El Departament propicia un inici de curs caòtic!
Actes de nomenaments telemàtics per cobrir les dotacions de reforç i substitucions, de qualsevol jornada
Actes de nomenaments telemàtics per cobrir les dotacions de reforç i substitucions, de qualsevol jornada
A falta d'una setmana per començar el proper curs escolar, ANPE exigeix mesures sanitàries i de distanciament social per protegir la salut de la comunitat educativa en tots els centres.
A falta d'una setmana per començar el proper curs escolar, ANPE exigeix mesures sanitàries i de distanciament social per protegir la salut de la comunitat e
Els serveis territorials del Departament d'Educació i el Consorci d'Educació de Barcelona faran els actes de nomenament telemàtic necessaris per adjudicar les vacants i substitucions que hi hagi pendents d'assignació entre el personal inscr
Els serveis territorials del Departament d'Educació i el Consorci d'Educació de Barcelona faran els actes de nomenament telemàtic n
Resolució definitiva
Terminis: 28 de juliol de 2020 al 17 de febrer de 2021
RESOLUCIÓ EDU/1792/2020, de 20 de juliol, per la qual s'obre convocatòria de concurs públic de mèrits per formar part de la borsa de treball del personal interí docent per prestar serveis en centres dependents del Departament d'Educació.
RESOLUCIÓ EDU/1792/2020, de 20 de juliol, per la qual s'obre convocatòria de concurs públic de mèrits per formar part de la borsa de treball del per
Resolució per la qual s’aproven els documents per a l’organització i la gestió dels centres, i les directrius per a l’organització i la gestió dels serveis educatius per al curs 2020-2021
Resolució per la qual s’aproven els documents per a l’organització i la gestió dels centres, i les directrius per a l’organització i l
Informació Curs 2020-21
Resolució provisional